|
Написал новость: Opanasenko
ADELAIDE: Нова виставка включає шматок, який обладнав люкс Мадонни в готелі Ritz Carlton
Фонд «Давид Рош» відкрив нову виставку «Переслідування малюнка», в якій представлено більше 50 рідкісних і вишуканих творів мистецтва, більшість з яких раніше не бачили, які досліджують моду для моделей накладання на меблі, предмети мистецтва та ювелірні вироби. Кожен предмет підкреслює чудову майстерність, яка була досягнута завдяки матеріалам та методикам, освоєним у 18 та 19 століттях, які тепер значною мірою втрачені.
Орієнтуючись на середину 18-го - середину 19-го століття, виставка відображає захоплення «антикварними» і розвиток неокласичного стилю у Британії та Європі через структуру поверхні. Вивчення римських руїн Геркуланума і Помпеї в 1750-х роках змінило майбутнє британського дизайну, коли молодий архітектор Роберт Адам приніс з собою в 1758 році малюнки рослин, квітів, фаянсу і декоративних емблем, скопійованих з пофарбованих і мозаїчних підлог і стіни цих похованих міст. Використовуючи цей вихідний матеріал, Адам зарекомендував себе як найвідоміший неокласичний архітектор Великобританії і працював разом з найвідомішим дизайнером меблів і крамницею періоду Томасом Чіппендейлом.
Директор музею Мартин Кук каже: «Через величезний міждержавний кредит« Переслідування зразків »об'єднує групу вишуканих меблів з маркеті Вільяма Інсе та Джона Мейхея, Вільяма Мура, Джона Фолггама та Джона Кобба, сучасників Чиппендейла, які всі працювали в неокласиці стиль. Девід Рош був захоплений роботою цих маркетерів, але боявся інкрустованих предметів, оскільки в жаркому сухому кліматі Аделаїди його можна було підняти і пошкодити. "
З настанням нового століття меблі з маркетрі були замінені червоним деревом, прикрашеним ортопедичними орнаментами або латунним декором. Однак смак до класичного мистецтва не зменшився, і Девід Рош зібрав дуже чудові приклади меблів з мікромозаїки та твердих порід. Перш за все, таблиця Percier & Fontaine Bacchant Center, c.1810, з римською вершиною мікромозаїки Clementi Ciuli, що відображає смак Наполеона Бонапарта з французької імперії. Образ Сюлі - це послідовник Бахуса, давньоримського бога вина і родючості, оточений грецьким ключовим кордоном. Hardstone, pietra dura і латунні меблі з інкрустації ведучого британського дизайнера Regency, Джорджа Буллока, представлені таблицею зразків c.1815.
Смак до інкрустованого малюнка мав позитивний ефект відродження та вдосконалення стародавніх прийомів для вирішення завдань створення інтимних особистих речей, таких як ящики та ювелірні вироби неокласично. Методи інкрустації особливо підходять для виготовлення малюнків у малих масштабах. До колекції David Roche входить широкий вибір приватних позик, які ілюструють італійські мікромозаїки XIX століття, зроблені для учасників Гранд Тур, які хотіли, щоб римські голуби Плінія або Колізею забрали додому на прикрашеній коробці або броші. Деталі, досягнуті в цих крихітних скляних мозаїках, вражають.
Роберт Розон, асистент директора музею і старший куратор, каже: «Хоча у фокусі виставки є історичні, ми ввели сучасну роботу двох митців, Адріана Поттера та Артура Сєгнера, щоб визнати важливість, яку можуть мати методи інкрустації в сучасному австралійському дизайні. Аделаїда заснована на роботі Едріана Поттера Punk, 2009, в одинадцяти видах евкаліпта, це велика паркетна картина монстра Годзілла, зробленого в гнівному відповіді на архітектуру площі Федерації в Мельбурні. Seigneur є французько-австралійський кабінет, який вивчив свою торгівлю в Парижі і спеціалізувався на соломі маркетрі, перш ніж створити ательє в Сіднеї. Ця вікова техніка використовує житню солому, пофарбовану і сплюснуту на смужки, яку застосовує Seigneur у виразних комбінаціях кольору та візерунка з сучасними меблями та архітектурними панелями. Два з його підписів геометричні Стільці, 2018, відображаються і стояти в яскравому контрасті з колекцією Roche колекції соломи маркетрі порт c.1800. "
Комод Ince & Mayhew, 1770-і роки, протягом короткого часу забезпечив президентський номер готелю Ritz Carlton у Double Bay під час резиденції Мадони для її світового турне 1993 року. В той час, як інший Ince & Mayhew Oval столик, c.1785, був подарунок короля Джорджа V до принца Henry, Герцога Gloucester (1900-74). Це показує, що якість є позачасовою, навіть якщо мода непостійна.
ВВЕРХ
|